cyrus, curier nebo jiny imap server?

Pavel Voch pavel.voch na prodeco.cz
Středa Listopad 2 08:48:59 CET 2005

Dne Tue, Nov 01, 2005 at 06:03:48PM +0100, Jan Krnavek napsal(a):

> [...]
g> >protože jinak vše ostatní splňuje dobře.

> Platilo pro verzi 3.x a nize ,soucasna verze 4.x je o dost
> vykonnejsi,chova se celkem svizne i na maildirech obsahujicich 600k mailu..
> pekny vecer,

To je pro me dost zasadni, mozna jsem to v puvodnim mailu dostatecne
nezduraznil, ale nekteri uzivatele maji ve svych slozkach hodne
velkych mailu (nekolik slozek do 2GB, celkem treba 8GB) a dalsi
posta jim pribyva velmi rychle.

Jak jsou na tom tyto servery z hlediska vykonu, je lepsi imap zalozeny
ma maildir, mailbox nebo cyrus? Zalezi na pouzitem souborovem systemu?

Hierarchicka struktura slozek je samozrejme nezbytna, to jsem pri
specifikaci pozadavku zapomnel, protoze jsem to pozadoval za
samozrejmost.

Nejradeji bych instaloval software, ktery je uz soucasti distribuce
(debian nebo ubuntu), nutnost prekladat a udrzovat nejnovejsi verzi me
moc nevyhovuje.

Muj stavajici pocit z toho je, ze cyrus splni vsechny me pozadavky,
ale mozna je zbytecne slozity a muze mi stacit jednodussi reseni. Je
otazka jestli je to pravda a pokud ano, tak ktere, pripadne jestli
neni dokonce lepsi?

Pavel Voch