cyrus, curier nebo jiny imap server?

Jan Krnavek hanz na studentagency.cz
Středa Listopad 2 12:41:04 CET 2005

> g> >protože jinak vše ostatní splňuje dobře.

> To je pro me dost zasadni, mozna jsem to v puvodnim mailu dostatecne
> nezduraznil, ale nekteri uzivatele maji ve svych slozkach hodne
> velkych mailu (nekolik slozek do 2GB, celkem treba 8GB) a dalsi
> posta jim pribyva velmi rychle.
>
> Jak jsou na tom tyto servery z hlediska vykonu, je lepsi imap zalozeny
> ma maildir, mailbox nebo cyrus? Zalezi na pouzitem souborovem systemu?
>
> Hierarchicka struktura slozek je samozrejme nezbytna, to jsem pri
> specifikaci pozadavku zapomnel, protoze jsem to pozadoval za
> samozrejmost.

> [...]

Z vlastni zkusenosti muzu doporucit kombinaci fs xfs,courier-imap ,ktery
nativne pouziva Maildiry - mail je reprezentovan souborem ,lepe se s nim
pracuje. Mailboxu bych se bal pri velikosti mailu useru kolem 2GB.

Jen tak pro zajimavost:
nas hlavni mail server jede na Mandraku,courier imap
(prekladam..),qmail,vpopmail. Aktivne poveseno na imapu cca 250 useru
na uzivatele nepozoruji zadne zpomaleni. Prumerna velikost maildiru
kolem 1 - 2 GB,nejvetsi Maildir 70GB (jde nacist cca za 1 hod do
prumerneho pc s 512Mb ram). HW: P4 3,2Ghz,4GB ram ,sata raid 10

S pozdravem Hanz