OO2 a otazky okolo nasazeni

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Středa Listopad 2 09:16:38 CET 2005

Pavel Kysilka napsal(a):
>  	zdravim konferenci,

   1) pouzitelnost OO2. jake mate zkusenosti a jaka je funkcionalita i
co se tyce
>  zapisu MS formatu dokumentu ? osobne jsem zkousel cteni a az na par drobnosti
>  to dopadlo velmi dobre. zapis mam na mysli, ze to bude precteno nasledne i na
>  MSOffice. spise me zajima to, co neproslo a nejde. ci nejake procento, co
>  nejde.

v kancelářské praxi, převážně writer, v zásadě bez problému. co
nefunguje jsou wordovské dokumenty s vyplňovacími poli, např. formuláře
smluv co posílá telecom nebo tiscali. při exportu do .docu se obvykle
rozhodí znaky odrážek, exportní filtr taky nerespektuje hranice oddílu
(??) pokud mám nastavenu jiné záhlaví a zápatí pro první stranu, po
exportu se jako první strana chovají všechny.

> [...]
>  OO2 citelne a zda to neshodi OO2? ted mam na mysli radove stovky dokumentu.
>  neco asi pujde pres prikazovou radku nebo zda je v OO2 nejaka specielni
>  utilita na otestovani, kde dostanu vysledek do konsole.
>  zde by se mozna hodilo napsat, jak si pocinat, kdyz otestuju hromadne
>  par stovek/tisicu dokumentu a zjistim, ze neco nejde.  je mi jasne,
>   ze je mozno vyreportovat bug. nekdy ale nemuzete pustit firemni informace
>   do bugzilly. ale radi by jste pomohli.
>
>  4) konverse na OpenDocument - nasel jsem nastroj v OO2 v menu. nicmene je i

problém může nastat, pustil jsem kdysi konverzi na celý adresář, asi 20x
se kousnul na nějakém dokumentu, jiný způsob testování mě nenapadá.

>   dekuji za odpovedi a namety
>
>     pavel kysilka

hth

--