OO2 a otazky okolo nasazeni

Milan BERKA ber na eunet.cz
Středa Listopad 2 11:54:55 CET 2005

No, ja jsem si nainstaloval kdysi StarOffice a od te doby to pouzivam,
ziju ve firme, ktera pouziva MS a jsem V POKLIDU, za ty roky jsem
narazil na par problemu, vetsinou jsem dokument vratil a pozadal o verzi
v RTF.
U OO2 jsem v nejake beta verzi narazil na problem oprava a ulozeni v RTF
- dokument se neulozil ale znicil, pokud jsem totez nejprve ulozil v ODT
a pak exportoval do DOC nebo RTF, bylo to v poradku.

Ze se obcas nekde neco rozhodi nebo nejdou OLE, to mi celkem pripada
jako prkotina. Jak rikam, jsem v pohode.
Problem muze byt s sablonami firemnich dokumentu, pokud jsou dostatecne
uhozene.

MB.