smazani souboru z urciteho data

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Středa Listopad 2 15:09:10 CET 2005

rm -rf `for file in *; do ls -ld "$file"|grep <YYYY-MM-DD>|cut -d " " -f
9; done;`

cyklus vrati soubory (rekneme tedy i adreare, ktere by mohly byt cenne)
tak si zde zamenim rm -rf  za echo a vim, co se pak predava rm -rf :)
pripadne bez rm -rf a ``

=>

echo `for file in *; do ls -ld "$file"|grep <YYYY-MM-DD>|cut -d " " -f
9; done;`
pokud vim, program, kteremu je tohle predano nema vliv na to, jestli tam
bude o soubor (tedy treba nechteny adrear) navic => rm -rf a echo
dostanou stejne parametry ...

kazdopadne sirit takovyto flame kvuli -r se mi zda zbytecne ...