smazani souboru z urciteho data

Středa Listopad 2 16:50:17 CET 2005

Dal Horinek <dallinux na centrum.cz> wrote:
> rm -rf `for file in *; do ls -ld "$file"|grep <YYYY-MM-DD>|cut -d " " -f
> 9; done;`
>
> cyklus vrati soubory (rekneme tedy i adreare, ktere by mohly byt cenne)
> tak si zde zamenim rm -rf  za echo a vim, co se pak predava rm -rf :)
> pripadne bez rm -rf a ``

> echo `for file in *; do ls -ld "$file"|grep <YYYY-MM-DD>|cut -d " " -f
> 9; done;`
> pokud vim, program, kteremu je tohle predano nema vliv na to, jestli tam
> bude o soubor (tedy treba nechteny adrear) navic => rm -rf a echo
> dostanou stejne parametry ...

lenze ked echo vypise nejaky adresar, suborov v tom adresari sa to netyka,
zatialco ked ho rm -rf zmaze, tak sa ich to tyka

> kazdopadne sirit takovyto flame kvuli -r se mi zda zbytecne ...

este stale ste si neuvedomili, ze tento skript vymaze REKURZIVNE kazdy
adresar, ktory samotny (nie subory v nom) bol modifikovany v danom case,
teda zmaze v nom VSETKY subory, bez ohladu na to, ci vyhovuju podmienke?

ak teda bude napriklad root adresar modifikovany v danom case, pridete
zrejme o vsetko...

I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.