Re: Startovani Oracle 10.1.0.4 - pri bootu neprobehne, vypis na konzolu při bootu neni videt

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 3 09:29:58 CET 2005

Pavel Lisý wrote:
> Skript byl cely prilozen jako priloha. Ale vyuziva veci, ktere jsou
> primo v instalaci oracle a za ne nemohu rucit (mozna jsou v nich chyby,
> ktere to vsechno zpusobuji):

Začal bych vyhozením cssd, tj. vrátit /etc/inittab do stavu před
instalací oracle a vykopat z /etc/init.d všechno obsahující řetězec cssd
(a symlinky z rc*.d na tento skript). Pak bych se ujistil, že jsou
správně nainstalované symlinky na ten oracle10g skript (např. pomocí
chkconfig --del oracle10g; chkconfig oracle10g on).

Pokud to funguje ručně, mělo by to fungovat i při bootu -- samotný
přiložený skript vypadá v pořádku.

> Navic me stve, ze se chlubi podporou linuxu, ale instalace na windows
> udajne probehne uplne bez zadrhelu s defaultnimi volbami.

Na windows jsem oracle nikdy neinstaloval, takže to nemůžu srovnat.
Těžko říct, co znamená "údajně úplně bez zádrhelů", ale já jsem při
instalacích na Linux, Solaris a HP-UX také vždy instaloval dle
doporučeného postupu a bez zádrhelů.

> Maji se hosi od Oracle jeste hodne co ucit, nez by se meli chlubit, jak
> linux podporuji jako primarni platformu.

Hodně se učit -- to ano, ale možná i někdo jiný než hoši z Oracle ...

-- Honza Houštěk