Startovani Oracle 10.1.0.4 - pri bootu neprobehne, vypis na konzolu při bootu neni videt

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Čtvrtek Listopad 3 11:07:28 CET 2005

Jan Houstek píše v Čt 03. 11. 2005 v 09:29 +0100:

> Začal bych vyhozením cssd, tj. vrátit /etc/inittab do stavu před
> instalací oracle a vykopat z /etc/init.d všechno obsahující řetězec cssd
> (a symlinky z rc*.d na tento skript). Pak bych se ujistil, že jsou
> správně nainstalované symlinky na ten oracle10g skript (např. pomocí
> chkconfig --del oracle10g; chkconfig oracle10g on).
>
> Pokud to funguje ručně, mělo by to fungovat i při bootu -- samotný
> přiložený skript vypadá v pořádku.

Nepomaha, zacnu znovu na jinem stroji. Treba to pujde?

> Na windows jsem oracle nikdy neinstaloval, takže to nemůžu srovnat.
> Těžko říct, co znamená "údajně úplně bez zádrhelů", ale já jsem při
> instalacích na Linux, Solaris a HP-UX také vždy instaloval dle
> doporučeného postupu a bez zádrhelů.
Muzete mi poslat odkaz na nejaky spolehlivy zdroj informaci?
(oracle.com neni moc konkretni)

Mam odkazu spousty, ale lisi se v podrobnosti i v ruznych drobnostech.
V pripade, ze vsechno nefunguje napoprve, tak nevim, ktery z nich ma
pravdu.

Pavel

--
Pavel Lisý <pali na tmapy.cz>