smazani souboru z urciteho data

Čtvrtek Listopad 3 10:07:28 CET 2005

Dal Horinek <dallinux na centrum.cz> wrote:
> Dobre, jenze kdyz dam echo, uzivatel se prodiva, co se ma smazat, pokud
> tam bude adresar, tak si ho vsimne, mozna ne ...

pointa bola v tom ze tych suborov je tak vela, ze je otrocina aj mazat ich
selektivne v "mc". Za takych okolnosti bude otrocina aj kontrolovat vystup z
findu.

Mimochodom, find sa da obmedzis na subory parametrom "-type f". Na tie je
zase parameter "-r" pre "rm" zbytocny, ale neurobi skodu.

Atheism is a non-prophet organization.