smazani souboru z urciteho data

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Středa Listopad 2 17:40:20 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> lenze ked echo vypise nejaky adresar, suborov v tom adresari sa to netyka,
> zatialco ked ho rm -rf zmaze, tak sa ich to tyka

Dobre, jenze kdyz dam echo, uzivatel se prodiva, co se ma smazat, pokud
tam bude adresar, tak si ho vsimne, mozna ne ...

> este stale ste si neuvedomili, ze tento skript vymaze REKURZIVNE kazdy
> adresar, ktory samotny (nie subory v nom) bol modifikovany v danom case,
> teda zmaze v nom VSETKY subory, bez ohladu na to, ci vyhovuju podmienke?
>
> ak teda bude napriklad root adresar modifikovany v danom case, pridete
> zrejme o vsetko...

Dobre .. bez -r .. no

ale uzivatel snad vi, co chce, tzn .. pokud by chtel mazat i adresare,
keter jsou v podstate taky soubory :) tak tam -r necha, jinak ne ..

Nevim, uz to neresim ... myslim si, ze je to skoda energie, se zde
dohadovat nad jednim argumentem, kdyz to zadnou skodu neudelalo a resi
se zde jen kdyby, coz nema cenu resit ;)

Bye guys, have a good time and stay cool, I like you ...