Linuxove mini PC

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Sobota Listopad 5 17:43:47 CET 2005

Stepan Roh wrote:

>Diky za informaci. Trochu jsem se v tom ztratil, protoze se mi zda, ze az
>na jeden model zadny nema podporu Ethernetu a zda se, ze disk se musi
>pripojit externe. Takze to neni presne to, co potrebuji.

podporu maju VSETKy predsalen su to terminaly ;-) len niektore nemaju
moznost pripojit dalsie PCI zariadenie takze si odkazany na dalsie
sietovky cez USB

a disk to ma interny flash disk co vyhovuje tvojej poziadavke na tichost
a co najmenej pohyblivich casti.  a tiez sa to napaja z "adapteru"

kedze tam dostali linuxa i z X-kamy a mozillov na router a podobne veci
tam distribuciu urcite dostanes.