Linuxove mini PC

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Sobota Listopad 5 15:55:49 CET 2005

On Sat, 5 Nov 2005, Marek Blasko wrote:

> podporu maju VSETKy predsalen su to terminaly ;-)

Mne to bylo hned podezrele :-)

> len niektore nemaju
> moznost pripojit dalsie PCI zariadenie takze si odkazany na dalsie
> sietovky cez USB

Potrebuju tam dve sitovky a USB sitovka vypada trochu podezrele.

> a disk to ma interny flash disk co vyhovuje tvojej poziadavke na tichost a co
> najmenej pohyblivich casti.  a tiez sa to napaja z "adapteru"

Ten flash disk bude mit moc malou kapacitu na to co potrebuju.

Takze tudy cesta nevede, ta VIA EPIA bude jako delana, jedine pohyblive
zarizeni bude "pomalu" se tocici 2,5" disk a bude to krasne, tiche a
rychlejsi nez me dosavadni reseni.

S pozdravem,

Stepan Roh