Linuxove mini PC

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Listopad 5 21:19:07 CET 2005

Martin Bajer wrote:

>  EM-111 ma silnejsi 200W zdroj a prirozene proudeni vzduchu ve skrini je
> nedostatecne, proto ma vetrak.

EM-111 lze mit i s 90W fanless zdrojem. Alespon ja ho mam :-)

>  Pro VIA EPIA fanless desku + jeden 3,5" disk ti staci EM-141 s
> bezhlucnym 90W zdrojem. Skrin ma vespodu, nahore i na boku drobne
> otvory, diky ktery muze prirozene samovolne proudit vzduch. Skrin je
> velmi elegantni a funkcni. Jedinou chybicku vidim v tom, ze stoji na
> nizkych gumovych podlozkach. Pokud se postavi na koberec tak dosedne
> prilis nizko, ucpou se otvory na spodku skrine a vyrazne se zhorsi
> proudeni vzduchu uvnitr skrine. Staci necim podlozit resp. pouzit vyssi
> podlozky.

Mel jsem ji, zkusil do ni dat disk, pak jsem se zeptal disku jakou ma
teplotu (hddtemp) a obratem ji vratil vyrobci. Ale daval jsem do ni 3,5
disk.

> Pul roku jsem mel uvnitr 7200rpm 15GB disk. Skrin mela na omak teplotu
> okolo 40-45st. Disk se stacil chladit.

Zkuste hddtemp a pak se podivejte na povolenou provozni tepplotu u vyrobce
disku. Nejspis budete neprijemne prekvapen.

> Ale pokud chces opravdu bezhlucny
> stroj tak pouzij 2,5" disk. Vyssi cena 2,5" disku je vyvazena nizsi
> spotrebou.

Souhlas

--
Petr Balas - petr at balas dot cz