Linuxove mini PC

Martin Bajer hi na fict10n.net
Neděle Listopad 6 10:51:46 CET 2005

On Sat, 2005-11-05 at 21:19 +0100, Petr Balas wrote:

> Mel jsem ji, zkusil do ni dat disk, pak jsem se zeptal disku jakou ma
> teplotu (hddtemp) a obratem ji vratil vyrobci. Ale daval jsem do ni 3,5
> disk.

> Zkuste hddtemp a pak se podivejte na povolenou provozni tepplotu u vyrobce
> disku. Nejspis budete neprijemne prekvapen.

Mate pravdu, chlazeni neni optimalni.

IBM 75 GXP model DTLA-307015 (15GB, 1 plotna, 2 hlavy)
udavana operacni teplota: 5-55 st.

 V zavislosti na teplote mistnosti hddtemp nameril disku ve skrini
EM-141 teploty v rozpeti 44-49 st. (disk vetsinu casu odpocival).
 Pro srovnani, v dobre vetrane skrini se teplota disku pohybuje mezi
38-45 st.

--
Martin Bajer, (+420) 608 852 300
KrenkovaNET, http://nando.fict10n.net/