Linuxove mini PC

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pondělí Listopad 7 16:24:20 CET 2005

Zdravim,

taky mam takovouhle jednu vecicku doma, a bezi mi 24/7
v mym hamshacku, ktery mam v loznici a postavil jsem
to z VIA Epia-ML6000EA, case zminovana EMKO EM-141
s AC/DC zdrojem a je v tom sproste 3,5" 80GB Seagate
(tvrdili o nem, ze je tichy, a docela je), a zatim to bezi nekdy
od leta k plne moji spokojenosti (Debian Sarge 3.1).
Je pravdou, ze se disk pres hdparm ve volnych chvilich vypina.
Az budu mit vic penez, urcite by tomu spis prospel nejaky 2,5"
HDD (mensi odber), taky jsem zkousel cpat teplomer ruzne dovnitr,
hlavne pod HDD (tak je zdroj) a teplota 40-45st.
Takze zatim spokojenost.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz
---
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch
problémů, které by bez nich vůbec neexistovaly......