Linuxove mini PC

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pondělí Listopad 7 17:08:03 CET 2005

dobry den,

> tohle uz je myslim celkem dostatecne novy disk, takze na jeho teplotu
> zkuste pouzit hdparm. Pro debian je to i jako balicek, pouzivam k plne
> spokojenosti.

.... take jsem zkousel, ale me spis zajimala teplota v ruznych mistech
te bedynky, a  protoze mam digital, ktery to umi (jakysi METEX), tak
jsem to delal tak, ze jsem nacpal sondu na nejake misto v bedne a
nechal to 24 hod po 10 minutach merit. Nejvic bylo prave pod diskem,
v miste chladicu zdroje, ale i tak to bylo max. 45st, disk jako takovy
tak vysoko nedolezl tusim nikdy.
Jeste se musim ale priznat k jedne veci, tu bedynku nemam postavenou
na stole, ale je otocena na bok a v tehle poloze pridelana k boku takove
police. (ta poloha totiz nepochybne prispiva lepsimu proudeni vzduchu
prave pres zdroj, ktery je v te "default" poloze zezhora zazdeny
diskem),
takhle je zdroj a disk vertikalne vedle sebe.

Jeste detail, v souvislosti s touto debatou (male,tiche PC),  nejak jsem

nepochopil jak funguje (nebo jak se spis ma projevit) -M (Acoustic
Management) u hdparm, muze mi to nekdo prozradit?

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz
---
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch
problémů, které by bez nich vůbec neexistovaly......