Linuxove mini PC

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Listopad 7 18:03:17 CET 2005

Miloslav Synek napsal(a):
> dobry den,
>

> Jeste detail, v souvislosti s touto debatou (male,tiche PC),  nejak jsem
>
> nepochopil jak funguje (nebo jak se spis ma projevit) -M (Acoustic
> Management) u hdparm, muze mi to nekdo prozradit?

Sníží se rychlost vystavování ramínek takže hlavičky tolik neklepají
ovšem zase se zhorší přístupová doba.

|    ICQ    179223500                    |

	Ta představa byla hrozná. Každý, kdo nějakou dobu žil pod širým
nebem, znal cenu dobré tlusté knihy, kterou jste mohli rozdělávat oheň
celou sezonu, pokud jste vytrhávali jednotlivé listy opatrně. A když
jste si chtěli zakouřit a nemohli jste najít dýmku, kniha byla po ruce
vždycky.
		-- T. Pratchett: Lehké fantastično