Linuxove mini PC

Vaclav Stepan stepan na KMLinux.fjfi.cvut.cz
Úterý Listopad 8 12:42:46 CET 2005

On Sat, Nov 05, 2005 at 01:29:34AM +0100, Stepan Roh wrote:

> WiFi routeru od Asusu s HDD jsem si na jejich strankach nepovsiml a
> jedine, co se blizi tomu, co chci ja, jsou barebone systemy, ale v jejich
> podani jsou to extremni dela, ktera rozhodne nesplnuji moje pozadavky.

Petr Lascak tim zrejme myslel WL-HDD - krabicka na 15 GB disk,
125 MHz MIPS R3000 (resp. Broadcom cosi CPU), resp. by sel pouzit
i WL-500gX (200 MHz CPU) s externim USB diskem.
Ten by byl jako router vhodnejsi, protoze tam mate pet
nezavislych sitovek (resp pet 10/100 portu ktere mohou bezet nezavisle).

Na webserver a mailserver by to ale bylo realne asi jen pokud na tom
nehodlate delat SPAM filtering a databaze (je tam malo pameti a CPU
je pomale). Routing, firewall a QoS na 10 Mbps siti zvlada v klidku,
na 100 Mbps siti konci nekde na 30 Mbps prutoku za vterinu (bez QoS).

Ale je to tiche a pohyblive casti to veru nema (teda ehm muzet ruzne
natacet antenku...).

Vaclav Stepan