MSSQL - MSDE + ME na Linux

ballu na ctn.cz ballu na ctn.cz
Středa Listopad 9 21:05:24 CET 2005

Zdravim,

 pro plny prechod uz i na PC v kancelari mi zbyvaji dva kroky...

1) SW bezici na MSSQL2000 (MSDE), ktery si instaluje lokalne, nebo sitove,
pokud je to verze client....
Existuje moznost, jak simulovat, ci primo nahradit (casto si budu nosit DB od
klienta k uprave, oprave apod) chod MSDE, ktery bych si spostel lokalne a
nemusel tak kazdou chvilku nahravat na sitovy MSSQL Server 2000 onu DB?
SW spustim patrne pres Wine, ale s DB si nejsem jisty, jak toto udelat.
Vim, ze na to bude muset byt, nejaky prevadec, ktery mi ji uzpusobi napr. do
MySQL, ale jaky prevadec a jak toto udelat je mi zahadou....

2) Pro opravu a upravu DB (na flashce od klienta^^), ci prevadece, kdy dostavam
od "instituce" soubory formatu txt, kdy Paradoxem (script) prevedu ony data do
DB (Stara verze SW - ne kazdy bude hned vlastnit novou verzi). Pro upgrade je
na novou verzi je potreba zachovat udaje v DB a tuto upravu provadim skrze
MSSQL 2000 Enterprise Manager, ktery je v tomto ohledu opravdu mocny a
userfriendly.
Lze tedy plne pouzit "nejakou Linuxovou nahradu" (nevim jakou), jak toto
vyresit, aby to bylo fungujici a nemusel bych toto konfigurovat pri kazdem
prineseni DB klienta.

Za jakoukoliv odpoved k veci opravdu 1000x dekuji....

p.s." zlobi me web mail, pokud se to poslalo vicekrat VELMI se omlouvam.

Tento dopis byl odeslan pomoci postovniho WWW rozhrani na adrese http://email.ctn.cz
|  CORA computer & system, s.r.o.      http://www.cora.cz      http://www.ctn.cz   |
                                                                  admin henry na ctn.cz