MSSQL - MSDE + ME na Linux

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 9 22:23:22 CET 2005

Dne středa, 9. listopadu 2005 21:05 ballu na ctn.cz napsal(a):
> Zdravim,
>
>  pro plny prechod uz i na PC v kancelari mi zbyvaji dva kroky...
>
> 1) SW bezici na MSSQL2000 (MSDE), ktery si instaluje lokalne, nebo sitove,
> pokud je to verze client....
> Existuje moznost, jak simulovat, ci primo nahradit (casto si budu nosit DB
> od klienta k uprave, oprave apod) chod MSDE, ktery bych si spostel lokalne

sybase ASE, 11.9.2 byla kdysi ke stazeni free, ted je lehce limitovama verze
(1cpu, 2GB ram, 5GB data) taky free (jen pro linux!).

> 2) Pro opravu a upravu DB (na flashce od klienta^^), ci prevadece, kdy
> dostavam od "instituce" soubory formatu txt, kdy Paradoxem (script) prevedu
> ony data do DB (Stara verze SW - ne kazdy bude hned vlastnit novou verzi).
> Pro upgrade je na novou verzi je potreba zachovat udaje v DB a tuto upravu
> provadim skrze MSSQL 2000 Enterprise Manager, ktery je v tomto ohledu
> opravdu mocny a userfriendly.
>
> Lze tedy plne pouzit "nejakou Linuxovou nahradu" (nevim jakou), jak toto
> vyresit, aby to bylo fungujici a nemusel bych toto konfigurovat pri kazdem
> [...]

Sybase Central, PowerBuilder, EA Studio, EDM (replikace) a PowerDesigner (ani
jedno nepouzivam, mam sybase jen na pristup k mssql :o) )

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux