Linux QoS, ToS, Shaping - poradte jak nastavit

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Listopad 11 11:20:20 CET 2005

On Fri, Nov 11, 2005 at 10:29:28AM +0100, Tosuja wrote:

> Pripadne studoval prava nebo ekonomii :-)

hmmm, jenze ja ekonomii studuji... a rozhodne nemuzu rict, ze bych nekdy mel
volno. musim u studia pracovat a delam ve volne dny, po nocich a o vikendech.
nedelam prakticky nic jineho nez skolu a praci za mizernou mzdu. jo, neni nad
studentska leta:)
pak me dokaze vytocit nekdo, kdo si jde sednout na 8 hodin do prace a o me si
mysli ze se kopu s prominutim do zadku $#%!&#:)
mk