Linux QoS, ToS, Shaping - poradte jak nastavit

Oqak node.ch na centrum.cz
Pátek Listopad 11 12:13:22 CET 2005

> hmmm, jenze ja ekonomii studuji... a rozhodne nemuzu rict, ze bych nekdy
> mel
> volno. musim u studia pracovat a delam ve volne dny, po nocich a o
> vikendech.
> nedelam prakticky nic jineho nez skolu a praci za mizernou mzdu. jo, neni
> nad
> studentska leta:)
> pak me dokaze vytocit nekdo, kdo si jde sednout na 8 hodin do prace a o me
> si
> mysli ze se kopu s prominutim do zadku $#%!&#:)
> mk

tak delejte praci za dobrou mzdu jestli neco umite :-))

A k Tosuja - bohuzel Wondershaper NEUMI zrejme pracovat se znackami v
packetech, anebo to neumim ja!!!

Tak sorry, pokud nikdo nastineny problem neresil, tak se nerozcilujte,
nechci po vas abyste zapojovali mozky.

Ja proste na to nemam (cas ani znalosti) abych vymejslel neco co jeste nikdo
z vas ne, proste jdu jen do vyzkousenych reseni. A cteni a rozchozovani
linux veci jak znamo, se ne vzdy povede... Od toho jsou konfery, aby si lidi
poradili.