Linux QoS, ToS, Shaping - poradte jak nastavit

Oqak node.ch na centrum.cz
Pátek Listopad 11 12:09:49 CET 2005

> no nastaveni qos neni zrovna srovnatelne s lezenim po porno strankach ve
> firefoxu jestli myslite tohle. to opravdu neni otazka uzivatelu ale otazka
> spravcu.
>
> a ano, musite cist dokumentaci ke vsemu. jestli se vam to nelibi, vratte
> se na
> windows a kupte si podporu. nechapu  jak jste prisel na to, ze na windows
> jste
> ochoten platit za vse a tady si stezujete ze na vas nehodlame hakovat
> zdarma?

Clovece, Microsoft ma grupy zdarma a tam poradi, jeho zamestnanci i useri
:-) Ze by si nekdo ptal prachy za hodinu, to jsem jeste tam nevidel.

Hakovat zdarma? Nechci aby nekdo hakoval, predpokladam, ze vsemocny linux
tohle zvladne jednim 10 radkovym skriptem, ktery uz nekdo, pokud tedy nekdo
z vas ma voip, si uz davno odladil :-)¨

Takze pro upresneni, nechci aby nekdo neco vymyslel, doufal jsem, ze uz to
ma nekdo vymyslene, ale zjevne nema, ostatne za posledni pulrok tady o voip
slo velmi malo prispevku, skoda.

> btw student s neomezenym casem? to jste evidentne nebyl nikdy studentem.

hahaha :-))