tiskarny Lexmark

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 11 10:46:51 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> Podstatná otázka mily Watsone je, zda-li to PCL level libovolný je
> zpracováno až v tiskárně nebo to do něčeho "pseudo" přechroustá
> tiskový driver... - proto "Tiskárna" a "GDI tiskárna"...

Ano souhlasim. Presto vyrobce obcas tvrdi, ze "Tiskarna MA PCLx" ale v
podstate to obstarava driver.

> HP 6L je stará asi tak 6 let (HP 1100 mám doma přes 4 roky) a umí
> plné PCL5 + některé rozšíření, měl byste aktualizovat Vaše zrdoje
> informací. A pokud vím, tak PCL stejně jako Postscript je zpětně
> kompatibilní...

No ja to psal z hlavy, tak jsem napsal PCL3 a ona ma 5 ;-)

> Ano a proto už Vám bylo řečeno GDI tiskárny v linuxu jsou podobný
> šunt jako winmodemy - určitá podpora (některých) existuje, ale pro
Prave proto to chci vyzkouset, protoze zde vyrobce tvrdi, ze tiskarna za cca
4000 ma HW PCL6 a PS. Oni sami se o Linuxu ve svych materialech nezminuji a
jejich ceske zastoupeni uvita, kdyz to nekdo vyzkousi a poda jim zpravu.
Tak mi jeste jednou vynadejte, ze hodlam (pripadne) rozsirit seznam
"linuxovych" tiskaren :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz