tiskarny Lexmark

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Listopad 11 13:28:46 CET 2005

Petr Vileta <mailto:stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Prave proto to chci vyzkouset, protoze zde vyrobce tvrdi, ze tiskarna
> za cca 4000 ma HW PCL6 a PS. Oni sami se o Linuxu ve svych

	A jak souvisí HW implementace PCL či PS s operačním systémem?
Připojte cokoli na ten seriák nebo USB či po čem to komunikuje a pošlete tam
binární PCL nebo textový PS soubor a uvidíte co Vám vyleze... to přece snad
s OS vůbec nijak nesouvisí...:-(