Linux QoS pro VoIP - kdo to pouziva?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Listopad 11 16:32:54 CET 2005

Oqak <mailto:node.ch na centrum.cz> wrote:
> Proste - ukazovy skriptik by bodnul, studovat to zacnu hned
> jak se bude ceho
> chytit, tzn. Jarda rekne - tenhle skript pouzivam slape to
> OK, na DSL, uprav
> si ho...

	Jestli si myslíte, že za Vás někdo bude řešit částečně nesmyslné
požadavky, zkuste si někoho zaplatit, budete určitě úspěšnější... -
relevantní zdroj studia i vyřešení vašich přání jsem uvedl, nevím co více
očekávate od členů konference, kteří - jak míníte - tomu opravdu rozumí?