fetchmail

Milan Ježek mijezek na bluetone.cz
Pátek Listopad 11 19:06:05 CET 2005

Ahoj,
prosím o pomoc. Uz si pripadam jako tupec. Snazim se nastavit fetchmail
pro stahovani posty, ale porad se mi to nedari.
Nasel jsem spoustu prikladu, ale nic mi nezabira.
Mam DEBIAN Sarge, na nem postfix a fetchmail 6.2.5-12.sarge
v /etc/fetchmailrc je pouze toto:
pool pop3.isp.cz proto pop3 user mijezek na isp.cz is milan here pass heslo

pri pokusu o spusteni fetchmail jako demona mi to da hlasku:
.....fetchmailrc:1: syntax error at pool

pokud zadam prikaz
fetch mail pop3.isp.cz -p pop3 -u mijezek na isp.cz
tak mi to bezi a stahne mail

tento prikaz spoustim jako root (stejne jako pokus o deamona).

predem dik za radu
Milan