tiskarny Lexmark

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 11 23:16:12 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> A jak souvisí HW implementace PCL či PS s operačním systémem?
> Připojte cokoli na ten seriák nebo USB či po čem to komunikuje a
> pošlete tam binární PCL nebo textový PS soubor a uvidíte co Vám
> vyleze... to přece snad s OS vůbec nijak nesouvisí...:-(

No vzdyt to pisu. Musim vzit tiskarnu a fyzicky na ni vyzkouset, ze kdyz do
ni poslu PCL nebo PS dokument, tak ze vyleze to co ocekavam. Tim overim, ze
tiskarna skutecne zvlada PCL a PS na HW urovni a ze to ma implementovane bez
chyb. Uz jsem totiz zazil treba jehlickove tiskarny s kodem Kamenicky, ktere
mely v EPROM jedno pismenko blbe. A byly jich udajne predelanych stovky, nez
to nekdo objevil a upozornil programatora, ze tam ma preklep v kodu :-)
A jak to souvisi s OS? No taky nejak podobne. Napriklad programuji v Perlu.
Na Windows i Linuxu mam tu samou verzi, subverzi, subsubverzi ... proste
totez. Jenze obcas se neco chovan na widlich zcela jinak nez na linuxu. A
neni pravidlem, ze na widlich je to vzdycky spatne. Nekdy W-perl da spravny
vysledek, ale na L-perlu to havaruje nebo vyplivne nesmysl. Takze i PCL nebo
PS soubor, vygenerovany z widli, nemusi byt totozny se souborem z Linuxu.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz