Hledam NAS storage reseni - znate nekdo?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Listopad 12 00:37:10 CET 2005

Oqak wrote:

> Hledam NAS storage reseni - znate nekdo?
>
> Je to krabicka, do ktere se da 1 nebo 2 HDD a ktera se pripoji pres LAN.
> Musi to umet Sambu a FTP a nejlepe GPL jadro a byt trochu rychle (>5MB/s).
>
> To bohuzel nesplnuje Netgear SC101
> http://www.netgear.com/products/details/SC101.php, nebot tento sice stoji
> malo (pod 3000), umi i 2 disky i jakysi Raid a je levny, je rychly okolo
> 7MB/s, ale podporuje pouze specialni WinDriver od ZENERY a ma proprietal
> filesystem = na kazdem PC musi byt Win a tento driver (co ten disk
> namontuje jako ciste lokalni (nikoliv sitovy) disk, coz zase muze byt
> [...]

Zbouchni si Linux PC postavene na VIA EPIA (pred par dny tu sla o nich
debata), jsou na ne male skrine, dva disky budou mit pomalu vetsi odber nez
zbytek pocitace, zdroj lze mit bezvetrakovy a ve skrini je jeden 90mm
pomalubezici tichoucky ventilator.

:-)

--
Petr Balas - petr at balas dot cz