Hledam NAS storage reseni - znate nekdo?

Radek Trnka rt.sonic na seznam.cz
Sobota Listopad 12 11:06:53 CET 2005

Petr Balas napsal(a):
> [...]

Ahoj já pouzivam ASUS WL-500G, je to sice jeste navíc wifi router, ale
to alespon u me není vubec na skodu. Pripojují se ale externi disky do
usb 2.0. Hledal jsem vcera presne to same co vy na datový sklad pro win
stanice a nic pouzitelneho jsem nenasel takze jsem skoncil opet u toho
asuse. Pokud se na to budete koukat pozor na ozacení 500g- má pouze usb
1.1, 500G má usb 2.0. RT

p.s. bezi na tom debian, takze upravam se meze nekladou