file injection a http get jen urcite casti

Oqak node.ch na centrum.cz
Pondělí Listopad 14 02:31:33 CET 2005

> S pouzitim tretiho souboru
> dd if=B of=C count=tolik bs=1k
> cat A >>C
> mv C B

uff, a neco mene krkolomneho pro nas mene chapave by nebylo? :-) Tohle je
dobry napad, ale asi si to budu muset nakreslit (jsa windows user :-)

> Jak je ta cast specifikovana?

start byte a end byte (K,M,G to uz je jedno)

to je v http/ftp standardni postup (vsimnul jsem si, jak to delaji browsery
ci downloadery), ale ja neznam ten tool, ktery mi to umozni

idealni by bylo, kdybych proste mohl zadat, ktera cast souboru se ma znovu
stahnout a prepsat do iso na disku - bohuzel pod Win nevim jak na to,
getright pod Win to standardne neumi (mozna by sel znasilnit:-).