file injection a http get jen urcite casti

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Listopad 14 02:55:26 CET 2005

On Mon, Nov 14, 2005 at 02:31:33AM +0100, Oqak wrote:

> uff, a neco mene krkolomneho pro nas mene chapave by nebylo? :-) Tohle je
> dobry napad, ale asi si to budu muset nakreslit (jsa windows user :-)

dd ma i nejaky parametr skip nebo offset a pujde to udelat jednim
prikazem.

dd if=B of=A bs=1k seek=preskoc

> start byte a end byte (K,M,G to uz je jedno)
>
> to je v http/ftp standardni postup (vsimnul jsem si, jak to delaji browsery
> ci downloadery), ale ja neznam ten tool, ktery mi to umozni
>
> idealni by bylo, kdybych proste mohl zadat, ktera cast souboru se ma znovu
> stahnout a prepsat do iso na disku - bohuzel pod Win nevim jak na to,
> getright pod Win to standardne neumi (mozna by sel znasilnit:-).

Takova finticka,
dd if=iso of=jmeno_totozne_s_tim_na_ftp_serveru count=odtud bs=...
spustit (nc)ftp, program by mel sam nabidnout continue
az se stahne tolik, kolik potrebuji, prenos prerusim a prilepim k nemu
prislusny ocas z iso.

Znovustazeni prostredku souboru je trosku mene automatizovatelne ;-).
-- Dalibor Straka