Datove volani Nokia/Oskar

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Listopad 15 01:06:24 CET 2005

Dan Ohnesorg wrote:
: Dne Tue, Nov 15, 2005 at 12:08:54AM +0100, Jan Kasprzak napsal:
:
: > 	potreboval bych obcas mit moznost zavolat z mobilu na normalni
: > datovy modem v pevne siti - mam Nokii 6310i (Oskar) pripojenou pres bluetooth.
:
: No myslim ze tohle bude problem. Cekal bych, ze pujde spojeni mobil<>mobil,
: mozna mobil<>isdn, ale mobil<>analogovy modem a analogovy modem <> isdn
: nejde.

	Ale ten mobil v sobe ma mit analogovy modem, pokud se nepletu.
Prece HSCSD(sp?) taky fungovalo v podstate analogove. Nebo ne?
Myslim ze na 9600 bych se mel byt schopen spojit, coz by na
nutne zasahy melo stacit. Fakt mam pocit ze mi to kdysi fungovalo.

:
: > Kdyz z mobilu vytocim cislo modemu, ozve se mi normalni piskani modemu
: > jak ocekavam.
:
: No jo jenze mobil do kanalu nepiska, on tam cpe primo zabalene pakety.

	Pri GPRS tam cpe packety, ale pri normalnim (=starem) datovem
volani tusim ze nikoliv.

	Jeste dalsi informace - precetl jsem si ze strednikem se ukoncuje
hlasove volani - vyzkousel jsem ze

atd<cislo>;

vytoci cislo a fakt slysim piskani modemu, zatimco pouhe

atd<cislo>

hlasi neexistujici cislo.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |