Datove volani Nokia/Oskar

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Listopad 15 07:39:42 CET 2005

Martin Pokorny <konf na cronax.com> wrote:
> Kdysi davno jsem to resil u t-mobilu, kdy jsem se snazil pripojit k
> internetu na normaniho providera pres 971... Delalo to presne to stejne
> a po dotazu na T-Mobile mi rekli, ze standardni datove relace nejsou
> mozne. Fax je pry resen jinak a na inet maji specialni cislo.

ja som nieco podobne riesil v Orangi (slovensky operator), datove hovory
z mojej sim karty isly v pohode (na obycajny analogovy modem, 9600 b/s),
a z kolegovej to nechcelo ist, ani ked sme jeho kartu dali do mojho
mobilu

po zavolani na hotline som sa dozvedel ze stare sim karty to povolene
nemali, nove (par rokov) to uz povolene maju, a na pockanie to na jeho
sim karte zapli

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |