Datove volani Nokia/Oskar

Martin Pokorny konf na cronax.com
Úterý Listopad 15 06:31:14 CET 2005

Kdysi davno jsem to resil u t-mobilu, kdy jsem se snazil pripojit k
internetu na normaniho providera pres 971... Delalo to presne to stejne
a po dotazu na T-Mobile mi rekli, ze standardni datove relace nejsou
mozne. Fax je pry resen jinak a na inet maji specialni cislo.

Zkuste vytocit standardni hovorove cislo a uvidite, zda zacne zvonit.
Treba jde o stejny problem.

M.