Priznaky souboru a adresaru / co asi znamenaji?

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Listopad 15 09:19:08 CET 2005

On Tue, 15 Nov 2005, Oqak wrote:

> Prosimvas, co znamenaji priznaky 3 a 4? Ostatni jsou mi jasny, 1 je file
> a 2 je standardni adresar (tech mam na disku nejvice), ale na tom mem
> linuxovem disku jsou i 3 a 4 a nevim co to je:
> $ls -l
>   ----priznak:
> drwxr-xr-x  114 admin   root     32768 Nov 15 05:31 .
> drwxr-xr-x   12 admin   root     32768 Nov 15 07:50 ..
> drwxr-xr-x    1 admin   root     32768 Oct  2 22:47 file
> Man jsem proletel http://phpunixman.sourceforge.net/index.php/man/ls a nic

Nevim jak jste ho proletel, v man ls u parametru -l je presne popsano co
se vypisuje. Konkretne hodnota na kterou se ptate je pocet hard odkazu na
danou polozku.

Po procteni Vasi zaplavy dotazu do teto konference zacinam chapat proc se
pod ne podepisujete anonymnim nickname a nikoliv vlastnim jmenem :)

--
JiKos.