Priznaky souboru a adresaru / co asi znamenaji?

Oqak node.ch na centrum.cz
Úterý Listopad 15 09:34:22 CET 2005

----- Original Message -----
From: "Jiri Kosina" <jikos na jikos.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, November 15, 2005 9:19 AM
Subject: Re: Priznaky souboru a adresaru / co asi znamenaji?

> Nevim jak jste ho proletel, v man ls u parametru -l je presne popsano co
> se vypisuje. Konkretne hodnota na kterou se ptate je pocet hard odkazu na
> danou polozku.

Tak to jsem asi slepej, protoze na te strance jsem nasel:

       -l     use a long listing format  - tedy nikoliv "presne popsano"
a na dotaz "hard" jsem nasel jen Richard.

Ono je pane asi rozdil, kdyz vite, o co go a kdyz hledate. Ale dekuji za
vysvetleni a prominte, ze jsem tech 5 stran strojopisu jen proletl.

Bohuzel tedy nevim, k cemu je to (pocet odkazu) pouzitelny udaj? Poradite?