Prehravac zvuku?

ph na rook.cz ph na rook.cz
Úterý Listopad 15 15:46:17 CET 2005

Brýden,

   nedávno jsem v Debianu narazil na xfmedia (přehrávač pro XFCE). Rozhraní
podobné XMMS, ale GTK, okénko s pár caflíky na přehrávání + playlist. Pokud
vím, hraje přes Alsu. Má "xfmedia-remote". Nějaké nastavení horkých kláves to
má taky, byť jsem ho nezkoumal. Náhodným hraním z podstromu, aniž by bylo
třeba vytvořit playlist, také nevím, ale z celého stromu je schopen playlist
vytvořit.

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz