Emule na server

Robert Cernansky hslists2 na zoznam.sk
Úterý Listopad 15 17:21:55 CET 2005

On Tue, 15 Nov 2005 09:12:28 +0100 Filip Flajšar <linux na ssos.cz> wrote:

FF> Dobry den,
FF> Prosim Vas existuje nejaky klon emule, který bych mohl dat na server a
FF> ovladat přes web (jako emule na desktopu). Zkousel jsem amule, ale ten
FF> potrebuje X.

Ja myslim, ze by to malo ist aj s aMule. Da sa totiz pouzivat tak, ze bezi
ako demon (amuled). Nan sa da potom pripojit prikazom amulegui (pocuva na
porte 4712). Vyzera to rovnako ako "normalne" spustene aMule. Nikdy som to
ale vzdialene cez siet neskusal - iba localhost. Pred prvym spustenim
amuled som musel aMule nakonfigurovat tak, ze som ho spustil "normalne".
Cize - ano, jeden krat tie X-ka asi budete potrebovat.

Este je moznost ciastocne ovladat aMule aj cez textove rozhranie - prikaz
amulecmd.

V options je moznost zapnut aj nejaky amuleweb - neskusal som ale vyzera,
ze to bude webove rozhranie. :-)

Robo

--
Robert Cernansky