Linux QoS pro VoIP - kdo to pouziva?

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Úterý Listopad 15 19:16:43 CET 2005

Vasek Stodulka wrote:

>	Že ještě otvírám tento thread :) - pokud má linka, na které má
>pracovat obecně jakýkoli QoS, nestálý tok dat s kolísáním 0 - 100% rychlosti
>a z toho plynoucí různou latenci v čase, tak to principiálně (teoreticky ani
>prekticky) nejde řešit. Prostě jádro problému leží mimo oblast, kterou je
>možno ovlivnit.

Prave riesim problem shapovania agregovanej linky a zatial som nasiel
(vygooglil), ze by _mohlo_ zafungovat pouzitie ESFQ qdisc. Este som vsak
nemal cas to realne odskusat takze, neviem, mozno placam blbosti :-),
kludne ma opravte ak som uplne mimo.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG