Emule na server

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Listopad 16 01:55:00 CET 2005

Jan Houstek wrote:
> Kdyby php vývojáři přepsali ty své hrůzy tak, aby nevyžadovali
> register_globals, magic quotes, volali SQL zásadně přes šablony s
> parametry, tak bych jim na server nainstaloval p2p programů klidně
> deset.
Nejsou slova "php" a "vyvojar" naprosto neslucitelna? :-)
Ja tedy nevim, programoval jsem uz ve vice jazycich (netvrdim, ze vzdy
kvalitne), ale php mi nejak nesedi, nemohu si ho oblibit. Pripada mi to
stejne, jako byl Qbasic v dobach MS-DOSu. Slo v tom psat rychle a velmi
prasacky. Zadne znalosti programovani nebyly potreba.
Napriklad Pascal jsem si take neoblibil, ale Borland C++ mi nejak sedelo
vic. Zrovna tak jsem se rychle naucil Foxpro nebo pozdeji Perl. Ale PHP se
porad ne a ne nejak naucit/pochopit. Na stejnou vec nejmene 2, ale radeji 5
funkci, ktere maji ruzny pocet parametru a pro jistotu v ruznem poradi.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz