Emule na server

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Středa Listopad 16 03:04:49 CET 2005

Petr Vileta wrote:
> Nejsou slova "php" a "vyvojar" naprosto neslucitelna? :-)
> Ja tedy nevim, programoval jsem uz ve vice jazycich (netvrdim, ze vzdy
> kvalitne), ale php mi nejak nesedi, nemohu si ho oblibit. Pripada mi to
> stejne, jako byl Qbasic v dobach MS-DOSu. Slo v tom psat rychle a velmi
> prasacky. Zadne znalosti programovani nebyly potreba.
> Napriklad Pascal jsem si take neoblibil, ale Borland C++ mi nejak sedelo
> vic. Zrovna tak jsem se rychle naucil Foxpro nebo pozdeji Perl. Ale PHP
> se porad ne a ne nejak naucit/pochopit. Na stejnou vec nejmene 2, ale
> [...]

* programovat totalne zprasene se da cemkoliv

* spatneho programatora zadny sebegenialnejsi jazyk / kompilator / IDE /
   framework / toolkit / whatever nezachrani a porad to bude spatny
   programator produkujici spatne programy

* naopak dobry programator dosahne dobreho vysledku s libovolnymi
   prostredky, ktere jsou pro reseni daneho problemu aspon trochu vhodne

PHP je zcela jiste bastl se znacne zamlzenou az utajenou koncepci, a i
implementaci interpretu by se dalo lecos vytknout, nicmene nerekl bych,
ze veci jmenovane vyse jsou na tom celkove nejak vyznamne lepe.

-- Honza Houstek