Linux QoS pro VoIP - kdo to pouziva?

Oqak node.ch na centrum.cz
Středa Listopad 16 06:39:08 CET 2005

Ja to pisi od zacatku, ze chci resit POUZE problem na me brane, presne jak
pisete ("že se na jednu bránu bez QoS přímo pověsí dva počítače"), tj. kdy
branu pretizi moje LAN! Problem u providera nemohu resit, toho jsem si
vedom!

Zatim na me brane zadny qos nemam a tak se snazim ho tam nasadit, jsa
naprosty laik v tomto.

Bohuzel jsem se zatim nedovedel ani, jak zjistim (v kernelu), zda mohu
nasadit ESFQ nebo CBQ?