Emule na server

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Středa Listopad 16 07:16:53 CET 2005

Petr Vileta napsal(a):
> [...]
^^^Ze by vzpominka na "Opravdovi programatori nepouzivaji (a ted nevim)
Pascal/Fortran"? Nevim, ale zacinal jsem s programovanim v roce 1986 na
Sinclairu, BASIC, Assembler a pozdeji asi rok experimentu s Forthem, ke
kteremu me inspiroval jeden serialek v Amaterskem radiu. Pak na PC
Pascal, C, zase doplnovane Assemblerem (pracoval jsem na VS s mericimi
kartami), povinne Fortran a dnes vicemene jen Java a PHP obcas doplnene
ze zajmo o C/C++. Priznam se, ze ve Forthu a Fortranu bych dnes uz
neumel napsat snad ani radek...
Souhlasim s Honzou Houstkem, dobry jazyk dobreho programatora nezformuje
a na druhou stranu i v podivnem jazyce se da psat velmi ciste a krasne.

> [...]
> az tolik neplati. Kdyz v perlu chci vedet, co presne bude delat treba
> XML:::Parse, tak se proste muzu podivat do zdrojaku modulu a pripadne
> tam objevim chybu (autorovu nebo svoji), ale u php musim verit, ze kdyz
> mi xml parser vrati neco blbe, ze to tak ma byt :-)
> O dokumentaci k php radeji nemluvim. Autor nadhodi 1 vetu a pouziti a
> ruzne finty musi clovek vycist z komentaru :-) Perl jsem se naucil od
> prvniho setkani k prvnimu pouzitelnemu server-side skriptu za 2 mesice.
> Samozrejme, ze bych to dnes uz napsal jinak. Ale php s prestavkami
^^^Mno koncepce PHP je divna, ale zatim je to relativne mlady jazyk,
neni pevne v rukou jedne firmy, jako java, a dokazu mu jeste tolerovat
zivelnost, nicmene z mody se stala nutnost, kdyz je temer vsude :-(.
Psal jsem to uz v jinem prispevku, je krasne umet Python, nebo Perl
(kolega to popsal jako worn (== write once, read nevermore) jazyk), ale
pokud nemate na provoz vlastniho serveru, zbirate drobky, ktere neco
vydelaji, ale delate je v tom, co je bezne na hostinzich k dispozici.
Dokumentace PHP by zaslouzila prepsat, ale to je pri jejim rozsahu asi
dost narocny ukol. PHP delam asi 5 rok a mam dojem, ze jeste stale se
mam moooc co ucit.

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/