Emule na server

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Listopad 16 04:15:48 CET 2005

Jan Houstek wrote:

> * programovat totalne zprasene se da cemkoliv
>
> * spatneho programatora zadny sebegenialnejsi jazyk / kompilator /
>   IDE / framework / toolkit / whatever nezachrani a porad to bude
>   spatny programator produkujici spatne programy
>
> * naopak dobry programator dosahne dobreho vysledku s libovolnymi
>   prostredky, ktere jsou pro reseni daneho problemu aspon trochu
> vhodne
> PHP je zcela jiste bastl se znacne zamlzenou az utajenou koncepci, a i
> implementaci interpretu by se dalo lecos vytknout, nicmene nerekl
> [...]
Ve vsem s vami souhlasim, ale tak nejak mi pripada, ze cim horsi je
programovaci jazyk, tim vice se dostane  "do mody". Me an php nejvic vadi,
ze i stejna funkce je verzi od verze jina. Napriklad vraci jine vysledky v
meznich situacich, nebo ma ve verzi X zprehazene prvni dva parametry oproti
verzi X-1. Navic neni videt dovnitr, coz u Perlu nebo C az tolik neplati.
Kdyz v perlu chci vedet, co presne bude delat treba XML:::Parse, tak se
proste muzu podivat do zdrojaku modulu a pripadne tam objevim chybu
(autorovu nebo svoji), ale u php musim verit, ze kdyz mi xml parser vrati
neco blbe, ze to tak ma byt :-)
O dokumentaci k php radeji nemluvim. Autor nadhodi 1 vetu a pouziti a ruzne
finty musi clovek vycist z komentaru :-) Perl jsem se naucil od prvniho
setkani k prvnimu pouzitelnemu server-side skriptu za 2 mesice. Samozrejme,
ze bych to dnes uz napsal jinak. Ale php s prestavkami zkousim uz rok a
porad jsem na zacatku.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz