Emule na server

Lucas jezysek na gmail.com
Středa Listopad 16 10:28:58 CET 2005

Zdravim vsechny.
Spis nez emule, by me zajimal najaky klient DC++.
Neznate prosim nakou emulaci tohohle klienta?
Nejprijemnejsi ovladani by bylo asi pres web, ale nebranim se ani SSH.
Mame malou sit v panelaku a tahle vec by se v celku hodila.
 Pak by me zajimalo, jestli muzu pomoci HTB, tam dat nakej qdisc, co by me
limitoval rychlost i ze serveru. Predpokladam, ze to povesim na IP
serveru..?
A jeste posledni otazecka, k uploadu. Jestli spravne chapu HTB, tak kdyz na
vnejsi sitove rozhrani taky zavesim nakou tridu, tak to bude shapovat
upload?
 Predem diky za odpoved,
Lukas