"utok" SPAMera

Annath groups annath_groups na blacksuns.net
Středa Listopad 16 11:26:59 CET 2005

Zdravim,
mam jeden problem na postovnim serveru - na jistou domenu mi jede trvaly
proud spamu a nechutne zahlcuje server. Neumim to bohuzel dobre
odfiltrovat, protoze to jede z ruznych IP (ovsem ty IP pri zpetne kontrole
nenajdu - neexistuji). Snazi se posilat maily na generovane nazvy uctu na
te domene. antiSPAM mi to potom odchyti a pozahazuje ev. se to zahodi do
kose, ale to uz musi prijmout SMTP a prohnat pres antivir a spamassassin a
neprijemne to zatezuje. Neporadite mi nekdo, jak to rozumne resit? Ne ze
by me nenapadaly veci jako throttling, premyslim taky o tom, ze bych
nechal dorucovat maily pro danou domenu pouze z adres .cz (majitel
souhlasil), ale jsou to takova nesystemova reseni a krom toho se mi moc
nedari (jinak bych se neptal na radu :-) .
Postovni server je qmail/vpopmail, amavisd-new + clamav + spamassasin.
Diky za jakekoliv napady nebo odkazy, pokud jste nekdo resil podobnou
situaci.
Petr Sponer