hledam 2.6 kernel overview jednotlivych casti

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Listopad 17 13:49:16 CET 2005

On Thu, 17 Nov 2005, Martin Kraus wrote:

>   mozna hledam spatne a vsichni to maji na ocich, ale chtel bych sehnat
> nejaky overview 2.6 jadra s trochu detailnejsim popisem jednotlivych
> casti. abych si tak mohl udelat predstavu co vsechno to jadro zvladne.
> nejsem programator, tak neco spis pro admina. je vubec neco takoveho
> nekde pohromade a prehledne? kdyby nekdo vedel, jsem all ears... diky

To opravdu zavisi na tom co hledate. Seznam podporovaneho hardware?
Pouzite algoritmy? Podporovane architektury?

Kernel ma pomerne dost prehledne usporadane zdrojaky, takze ledasjake
informace lze ziskat i pohym brouzdanim zdrojakovym stromem. Ale obavam se
ze tech informaci je tolik ze je potreba jaksi ten dotaz alespon trosku
specifikovat, aby bylo mozne odpovedet jinak nez prepastovanim komplet
zdrojaku jadra :)

Jinak samozrejme mnoho veci (pravda s ruznym stupnem aktualnosti) muzete
najit ve zdrojacich jadra v adresari Documentation/. To je mozna dobry
zacatek.

--
JiKos.