Gnutella - problem s PUSH

Petr Machek petr_machek na post.cz
Sobota Listopad 19 16:39:36 CET 2005

	Dobrý den.

	Mám PC, které je přes router a modem připojené k internetu. Na PC běží
Gnutella (gtk-gnutella 0.95). Spojení s uzly funguje, vyhledávání
funguje, stahování (pokud já vytvářím spojení) taky funguje. Ale když se
chci spojit s cizím klientem pomocí 'push', nedostanu žádnou odpověď.
Jako bych byl za firewallem. Ale to, doufám, nejsem (nevím o tom, že
bych byl), požadavek na spojení zvenčí třeba z telnetu na libovolný port
dorazí až do routeru. A na routeru jsem se taky pokoušel najít nějaký
paket jako reakci na push (nějaký paket začínající spojení) - bezvýsledně.
	Má někdo nějakou myšlenku, čím by to mohlo být? Nebo pátrám špatným
způsobem a měl bych hledat něco jiného?

--
     Petr