ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Matysek ballu na ctn.cz
Sobota Listopad 19 17:27:55 CET 2005

RE: Vaclav Stepan

Zdravim,
QoS podporuje, ale neprijde mi to jako vyhra, nebot dle jejich manualu a
firmware, ktery je tam upgradnuty se stal router nestabilni a velmi
casto pada. Kdyz uz je jeden Celeron s 64 MB ramkou a 6gb hdd k nicemu
ve skrini, udelalo se toto primo na routeru, pricemz toto adsl prestalo
padat.
Eth 1 je jedna mistnost a eth2 je druha mistnost a kazda ma vlastni
definice pravidel v iptables, protoze na eth1 nemusi byt spustene
specificke portz na hry, p2p a torrenty. Za pomoci jen ADSL routeru budu
tezko zjistovat kdo co stahl, protoze Tiscali, lec uvadi neomezene data
casto zbrzduje linku po stazeni cca 15 GB.

Wondershaper + Cron si zkusim udelat nejprve, uvidime co z toho vyleze.

Dalibor Straka .... jste vedle jak ta jedle.

Martin Balog